Introduzione à u principiu terapeuticu di a luce pulsata intensa

A luce pulsata intensa (IPL), cunnisciuta ancu cum'è luce pulsata forte, hè una luce à spettru largu furmata focalizendu è filtrà una fonte luminosa d'alta intensità. A so essenza hè a luce ordinaria incoerente piuttostu chè u laser. A lunghezza d'onda di l'IPL hè principalmente trà 500-1200 nm. L'IPL hè una di e tecniche di fototerapia più aduprate in a pratica clinica è occupa una pusizione assai impurtante in u campu di a bellezza di a pelle. L'IPL hè largamente aduprata in u trattamentu di varie malatie di a pelle, in particulare quelle relative à u fotodannu è u fotoinvecchiamentu, vale à dì u ringiovanimentu classicu di a pelle di Tipu I è di Tipu II.

Ringiovanimentu di a pelle di tipu I: trattamentu IPL per e malatie di a pelle pigmentate è vasculari. E malatie di a pelle pigmentate includenu lentiggini, melasma, macchie solari, nevi simili à lentiggini, ecc.; Malatie vasculari di a pelle, cumprese telangiectasia, rosacea, nevi eritematosi, emangiomi, ecc.

Ringiovanimentu di a pelle di tipu II: Hè un trattamentu IPL per e malatie ligate à i cambiamenti in a struttura di u tissutu di collagene dermicu, cumprese rughe, pori dilatati, pelle ruvida è piccule cicatrici concave lasciate da diverse malatie infiammatorie cum'è l'acne è a varicella.

L'IPL pò esse adupratu per trattà u fotoinvecchiamentu, e malatie pigmentarie di a pelle, e malatie vasculari di a pelle, a rosacea, a telangiectasia, e lentiggini, a depilazione è l'acne.

A basa teorica per u trattamentu IPL di e malatie di a pelle hè u principiu di l'azione fototermica selettiva. Per via di u so largu spettru, l'IPL pò copre parechje basi di culore cum'è a melanina, l'emoglobina ossidata, l'acqua è altri picchi d'assorbimentu.

Quandu si trattanu e malatie vasculari di a pelle, l'emoglobina hè u cromoforu principale. L'energia luminosa di l'IPL hè assorbita selettivamente da l'emoglobina ossigenata in i vasi sanguigni è cunvertita in energia termica per riscaldà u tissutu. Quandu a larghezza di l'impulsu di l'onda luminosa hè inferiore à u tempu di rilassamentu termicu di u tissutu bersagliu, a temperatura di u vasculu sanguignu pò ghjunghje à a soglia di dannu di u vasculu sanguignu, chì pò coagulà è distrughje u vasculu sanguignu, purtendu à l'occlusione è a degenerazione vasculare, è essendu gradualmente rimpiazzata da u tissutu microscopicu per ottene l'ubbiettivu terapeuticu.

Quandu si trattanu e malatie pigmentarie di a pelle, a melanina assorbe selettivamente u spettru di l'IPL è produce un "effettu di splusione interna" o "effettu di pirolisi selettiva", chì pò distrughje i melanociti è frantumà i melanosomi.

L'IPL migliora a cundizione di a pelle cum'è u rilassamentu, e rughe è i pori dilatati, principalmente per via di u so effettu di stimulazione biologica. U trattamentu di l'acne utilizza principalmente effetti fotochimichi è fototermichi selettivi.


Data di publicazione: 13 di ghjennaghju di u 2025
  • Facebook
  • Instagram
  • Twitter
  • YouTube
  • LinkedIn