Introduzione di a scultura di corpu laser diodu 1060nm

Introduzione di 1060nm diode laser scultura di corpu

A scultura di u corpu di laser diodu 1060nm hè un dispositivu laser diodu (1060nm) approvatu da a FDA, sicura è efficace per a lisi di cellule grasse.Più di 2 000 unità sò state vendute in i Stati Uniti è l'Europa, facendu a prucedura di lipolisi non invasive più populari.A scultura di corpu laser diode 1060nm penetra precisamente in a strata di grassu sottucutanea, elevendu a temperatura sottucutanea à 42-47 ° C.U calore provoca l'apoptosi di e cellule di grassu è hè poi metabolizatu da u corpu.

 

Eccu a lista di cuntenutu:

●Quale sò e caratteristiche di u 1060nmscultura di corpu laser diodu?

●Perchè a ghjente piace à cultivà carne intornu à a so cintura?

 

Chì sò e caratteristiche di a scultura di corpu laser diodu 1060nm?

1. The 1060nm diode laser scultura corpu hà un cuntrollu di temperatura custanti, vera-tempu

rilevazione di a temperatura, rinfrescante di a temperatura epidermica, è senza danni à a pelle.

2. A scultura di corpu laser diodu 1060nm hè tutta vicinu à a pelle è ùn ci hè periculu di

u laser chì vene in cuntattu direttu cù l'ochju umanu.

3. A scultura di corpu laser diode 1060nm travaglia nantu à u tissutu subcutaneous è ùn hè micca

causanu danni à l'organi più profondi di u corpu.

4. The 1060nm diode laser scultura corpu hè facile à upirari è liggeru, u

u capu di trattamentu hè simplicemente fissatu à u paziente è accende.

5. Multiple handpieces pò travaglià simultaneamente, allargendu facilmente l'area di trattamentu è

aumentà l'efficienza di trattamentu.

 0816

Perchè a ghjente piace à cultivà carne intornu à a so cintura?

1.Eating troppu oliu

A ghjente di solitu manghja l'oliu vegetale è l'oliu d'animali hè grassu, l'oliu vegetale hè grassu puru, è u cumpunente principale di carne grassa hè grassu, grassu esiste ancu in carne magra, frattaglie, ova, latti è prudutti di soia, è certi ligumi anu una certa quantità. quantità di grassu.

2.Drinking alcolu

L'abusu di l'alcoolu purterà assai dannu à u corpu di e persone, secondu l'analisi di una buttiglia di produzzione caloria di birra equivale à 100 grammi di pruduzzione caloria di granu, beie assai vinu equivale à manghjà assai manciari, l'eccessu di energia vi ancu esse guardatu in forma di grassu.

1. Snacks è dolci

Snacks è dessert per via di u so cuntenutu altu grassu, più manciari hè di guidà à u fenomenu di obesità, cum'è l'alimentu di frutti duri chì cuntene più oliu, banane, pistacchi, anacardi, patatine fritte, cibo puffed chì cuntene più amidu, caramelle, frutti secchi, secchi. frutta, bevande dolci chì cuntenenu più zuccaru.

2.Nisun esercitu

Ùn eserciziu purterà à l'obesità, più eserciziu per alluntanassi da l'obesità, ma ancu per pudè alluntanassi da a malatia!Hè ricumandemu chì e persone anu eserciziu regularmente ogni ghjornu per mantene un corpu forte è ancu per prevene a produzzione di grassu eccessivu.Aumentà a resistenza è l'immunità di e persone.

3.Irregular metudi di perdita di pisu

Oghje, ci hè una larga varietà di manere di perdiri pesu, cusì a ghjente hè sopraffatta, è cun ella, l'efficacità di a perdita di pisu hè ancu mischiata.Dunque, u metudu currettu deve esse usatu per ottene l'effettu di perdita di pisu desideratu.A nova generazione di 1060nm diode laser scultura di corpu pò esse cunsiderata una bona per l'obesi.A cuntrariu di l'altri tecnichi chì congelanu e cellule di grassu prima di aspirazione, o cumpressenu pressu per circa un'ora, a scultura di corpu di laser diodu 1060nm usa un metudu chì riscalda e cellule di grassu è liquefies in modu efficace per esse eliminati naturalmente da u corpu. corpu in uni pochi di settimane.


Postu tempu: Apr-25-2023
  • facebook
  • instagram
  • twitter
  • youtube
  • linkedin