POLOMEDPICOSECONDLASER PER A RIMOZIONE DI TATUAGGI/LESIONI PIGMENTATE, U RISURFACIAMENTU DI A PELLE È U FOTORINGIOVANIMENTU.
HS-298 hè vicinu à l'ottimu per un laser di rimuzione di tatuaggi è rapprisenta u statu attuale di l'arte in questu duminiu.
Ci hè stata assai discussione dapoi l'introduzione di i laser à picosecondi riguardu à u so valore paragunatu à una bona macchina à nanosecondi.
Questu hè statu in gran parte duvutu à l'enorme differenza di prezzu chì era assai difficiule per a maiò parte di l'utilizatori potenziali di permette si o ancu di ghjustificà.
APolomed hà avà eliminatu in gran parte sta differenza è hà piazzatu i laser à picosecondi fermamente in u mainstream di a rimuzione di tatuaggi.
laser è prezzi chì parechji si ponu permette. Avà a piccula differenza di prezzu hè facilmente ghjustificata da u miglioramentu sustanziale di e prestazioni. L'HS-298 produce una putenza di uscita 1.600% più alta di qualsiasi laser 5ns à a stessa fluenza. Questu hà l'effettu di:
Esse capace di scumpressà e particelle più chjuche.
Produce un effettu fotoacusticu assai più forte chì hè agnosticu di culore è chì frantumerà e particelle adiacenti di qualsiasi culore.
L'effettu fototermicu funziona ancu annantu à una gamma di culori più larga
U risultatu generale hè una megliu pulizia di u tatuu cù menu risicu di danni à a pelle.
L'aghjunta di a lente di diffrazione 20x trasforma l'HS-298 in un dispositivu multifunzione per u rivestimentu di a pelle è u ringiovanimentu di a pelle.
A qualità di custruzzione di sta macchina d'alte prestazioni hè senza paragone è hè cumpletamente sustenuta da l'APolomed.
Vulete una suluzione più accessibile chè l'HS-298, un laser di 500 picosecondi chì furnisce a stessa energia ma un pocu più lentu, hè una eccellente alternativa è sempre assai più efficace chè un tipicu laser di nanosecondi ollagenlase+ circalaser à picosecondiHS-298:
Collagenlase+ hè un novu trattamentu di rivestimentu di a pelle permessu da a cumbinazione di u laser à picosecondi HS-298 è di a lente à matrice focalizzata x20.
L'aghjunta di sta lente speciale trasforma u fasciu standard di 10 mm di diametru in una matrice di microfasci focalizzati.
Questi microfasci passanu per l'epidermide senza focalizzazione è causanu pocu riscaldamentu lucalizatu.
À i punti focali più in fondu in u derma, sti microfasci creanu plasma, in effetti una seria d'esplosioni microscopiche in u derma, per via di a rottura ottica indotta da a luce (LIOB).
U risultatu di sti LOIB hè una seria di vuoti di cavitazione trà 0,1 è 0,2 mm di diametru chì scatenanu una risposta infiammatoria in u derma. Questu porta à una risposta di guarigione è dunque à u rimodellamentu di a pelle, cù effetti di ringiovanimentu di a pelle.
Data di publicazione: 22 dicembre 2021





