Cumu funziona u laser picosecondu Apolomed?

POLOMEDPICOSECONDLASER PER L'ELIMINAZIONE DI TATUAGGI / LESIONI PIGMENTATE, RESURFACING SKIN AND PHOTO REJUVENATION.

HS-298 hè vicinu à l'ottimu per un laser di eliminazione di tatuaggi è rapprisenta u statu attuale di l'arti in questu campu.

Ci hè stata una grande discussione da l'intruduzioni di i laser di picosecondu in quantu à u so valore cumparatu cù una bona macchina nanosecunda.

Questu hè in gran parte dovutu à l'enorme differenza di prezzu chì era assai difficiuli per a maiò parte di l'utilizatori putenziali di permette o ancu di ghjustificà.

Apolomed hà avà largamente sguassatu stu differenziale è hà postu i laser di picosecondu fermamente in u mainstream di a rimozione di tatuaggi.

lasers è i prezzi assai ponu permette.Avà u picculu differenziale di prezzu hè facilmente ghjustificatu da l'aumentu di prestazione sustanziale.L'HS-298 produce una putenza 1,600% più alta di qualsiasi laser 5ns à a stessa fluenza.Questu hà l'effettu di:

Puderanu sfracicà e particelle più chjuche.
Pruduce un effettu fotograficu acusticu assai più forte chì hè agnosticu di u culore è romperà e particelle adiacenti di qualsiasi culore.

L'effettu fototermale funziona ancu in una gamma più larga di culori
U risultatu generale hè una megliu liberazione di u tatuu cù menu risicu di danni à a pelle.
L'aghjunzione di a lente di diffrazione 20x trasforma l'HS-298 in un dispositivu multifunzione per a resurfacing di a pelle è u rejuvenation di a pelle.

A qualità di custruzzione di sta macchina d'alta prestazione hè seconda à nimu è hè cumplettamente sustinutu da l'APolomed.

Vulete una suluzione più assequible allora l'HS-298, un laser di 500 picosecondi chì furnisce a stessa energia ma un pocu più lenta, hè una alternativa eccellente è ancu assai più efficaci ch'è una tipica ollagenlase laser in nanosecondi + circalaser à picosecondiHS-298:

KM_C754e-20181130134848

                             

Collagenlase + hè un novu trattamentu di resurfacing di a pelle attivatu da a cumminazione di u laser picosecondu HS-298 è a lente di array focalizzata x20.

L'aghjunzione di sta lente speciale trasforma u fasciu standard di diametru di 10 mm in una serie di microraghji focalizzati.

Questi microbeams passanu per l'epidermisa senza focu è causanu pocu riscaldamentu localizatu.

In i punti focali più profondi in a derma, questi microravi creanu plasma, in effetti una seria di splusioni microscòpichi in a derma, per mezu di Light Induced Optical Breakdown (LIOB).

U risultatu di sti LOIBs hè una seria di cavitazione di cavitazione trà 0,1 è 0,2 mm di diametru chì attivanu una risposta inflamatoria in a dermis.Questu porta à una risposta curativa è in cunseguenza a remodelazione di a pelle, risultatu in effetti di rejuvenation di a pelle.

 

 


Tempu di Postu: Dec-22-2021
  • facebook
  • instagram
  • twitter
  • youtube
  • linkedin