E faʻafefea ona filifili se Erbium Fiber Laser?

Auala e filifili ai seErbium Fiber Laser?

Falemaʻi, falemaʻi, ma le tele o isi taimi e manaʻomia ai le faʻatauina o lasers maualuga.Ae ui i lea, o le tele o tagata faʻatau e le mafai ona faia ni filifiliga manino ma faʻamaonia e uiga i le auala e filifili ai se faʻataʻitaʻiga laser.O lea la, fa'afefea ona filifilia e tagata fa'atau Erbium Fiber Lasers?

O le otootoga lenei:

1. Aisea e filifili ai se Erbium Fiber Laser?

2. Fa'afefea ona filifili se Erbium Fiber Laser?

3. O a mea lelei o Erbium Fiber Lasers?

 

Aisea e filifili ai seErbium Fiber Laser?

 

 

HS-230

 

1. Mo le saogalemu.O le lalelei faafomaʻi ua sili atu ona lauiloa, ae le o tagata uma o le a filifilia le lalelei faafomaʻi, ma o le popolega sili o le saogalemu.O le faʻatauina o se lauiloa lauiloa o le laser e le gata e mafai ona sili atu le lelei o oloa ae faʻamautinoa foi le saogalemu o tagata faʻatau o loʻo faʻaaogaina.

2. Mo le manuia.E tusa lava pe latou te faʻaogaina uma tekinolosi leisa, o aʻafiaga o le aveesea maanuminumi ma le aveesea o freckles e eseese i le va o oloa maualuga ma oloa maualalo.Leisa maualuga e mafai ona tu'u tutusa le tele o fa'alava e fausia ai sone vevela microscopic, ma fa'apea e aveese ai le mata'utia o le pa'u i luga o le pa'u ma maua ai a'afiaga teuteu.Mo iloiloga tau.Pe faʻatau se laser mo lo latou faʻaogaina pe mo se tupe mama, o se laser maualuga maualuga e mafai ona faʻasaoina tagata faʻatau le tele o tupe ma taimi i le taimi umi.E le gata i lea, o lasers maualuga e manaʻomia sina tupe faʻaalu mo le toe faʻaleleia ma le tausiga masani o meafaigaluega.O se tasi lea o mafuaʻaga e filifili ai e le tele o tagata faʻatau lenei ituaiga leisa.

E faʻafefea ona filifili se Erbium Fiber Laser?

1. Fa'ailoga filifilia.A uma mea uma, e le o tagata faʻatau uma e iai tomai faʻapitoa faʻamaonia oloa laser.I le taimi nei, o le fa'atauina o oloa fa'ailoga e fa'ataga ai le au gaosi oloa e fai ma filiga mo le lelei o oloa.I se tulaga lautele, o meafaifaaili leisa e gaosia e ituaiga tetele e maualuga le lelei ma sili atu ona lelei le fa'atau atu.

2. Fa'ata'ita'iga filifilia.E oo lava i le ituaiga laser tutusa e tele ituaiga oloa eseese.Afai ei ai i tagata faʻatau tulaga, e mafai ona latou maua saʻo le faʻataʻitaʻiga o oloa talafeagai e ala i le poto masani a le tagata lava ia.E le gata i lea, o le iloiloga o isi tagata faʻatau e mafai foi ona avea ma faʻamatalaga taua.

 

O a mea lelei o Erbium Fiber Lasers?

1. Fa'atino ma fa'atino.O nei ituaiga o leisa e mafai ona aveese faʻafitauli o le paʻu e pei o maʻila o le tino ma faʻamaʻi, faʻapea foʻi ma le aveesea o lanu e pei o peʻa.O le laser lelei o se fale kesi mo le aulelei.

2. E lelei le aafiaga o togafitiga.E ala i le vaeluaina o le uila, o lenei ituaiga laser e le gata ina faʻamalosia lelei le faʻamalolo o le paʻu, ae faʻatagaina foi le paʻu e toe maua vave lona lamolemole.E le gata i lea, o lenei ituaiga o togafitiga e na o le paʻu ua afaina, e faʻaitiitia ai aʻafiaga o vailaʻau.

Faigofie ona fa'aoga.O lenei ituaiga mea faigaluega e maua ai se faiga o le fa'aogaina o le mata pa'i.E mafai e tagata fa'atau oloa ona fetu'una'i fa'atauga o oloa i le taimi moni e tusa ai ma le fa'aoga moni.E le gata i lea, e tusa lava pe feagai tagata faʻatau ma faʻafitauli i le faʻaaogaina, e mafai ona latou maua le taʻiala mamao e ala i le faʻatalanoaina o tagata faʻatau auaunaga.

 

I se faapuupuuga, e mafai e lasers maualuga ona aumaia i tagata faʻatau le tele o faʻaleleia atili o tagata faʻaoga.Shanghai Apolo Medical Technology Co., Ltd o se atinaʻe Saina o loʻo gaosia ma faʻatautaia meafaifaʻaili laser eseese mo le tele o tausaga.Ina ia faʻatagaina tagata faʻatau e maua ni aʻafiaga faʻafomaʻi sili atu, sa matou galulue malosi.


Taimi meli: Aukuso-30-2022
  • facebook
  • instagram
  • twitter
  • youtube
  • linkedin