Cosa hè l 'usu di laser picosecond

Certi pirsuni si facenu tatuaggi in impulsu, ma avà volenu lavà.À questu tempu, stu tipu d'equipaggiu laser di picosecondu pò bè risponde à i bisogni di i cunsumatori.Allora, chì hè l'usu di u laser picosecondu?

Eccu u schema:

1, Cosa hè l 'usu dilaser à picosecondi?

2, Cumu aduprà laser picosecondu?

3, Chì sò l'applicazioni di i laser picosecondi?

Chì ghjè l'usu di u laser picosecondu?

1, Elimina i tatuaggi.I tatuaggi di quasi ogni culore ponu esse illuminati o ancu sguassati cù questi dispusitivi.Stu tipu di laser hè specificamente utilizatu per trattà i tatuaggi è e ferite pigmentate.Inoltre, perchè l'effettu di stu tipu di laser si basa principalmente nantu à l'esplosione di l'energia di impulsu ultra-cortu, i cunsumatori ponu ghjunghje à u scopu di sguassà i marchi di a pelle in modu sicuru è efficace.

2, Sicurezza.Questi laser anu passatu a certificazione TUV Medical CE, è i cunsumatori ponu confià in questi prudutti d'alta qualità.Inoltre, u sviluppu è l'usu di stu tipu di tecnulugia hà una longa storia, è stu tipu di macchina laser hà passatu parechji prucessi clinichi.

3, Rejuvenation di a pelle.In più di caccià i tatuaggi, tali dispusitivi laser ponu ancu sguassà e ferite pigmentate nantu à a superficia di a pelle.Ch'ella si tratti di macchie di età, cicatrici di acne o minuscule arrughe, sti tipi di apparecchi laser ponu aiutà i cunsumatori à trattà cun elli.

APOLOMED PICOSECONDU LASER

Cumu adupràlaser à picosecondi?

1, Leghjite u manuale di u produttu.Ci sò parechji mudelli di macchine laser in u mercatu.I cunsumatori ponu truvà u mudellu di pruduttu currispundente è leghje cun cura.In questu modu, i cunsumatori ponu evità assai prublemi in l'usu di e macchine laser successive.

2, Cunsultate cunsiglii prufessiunali.Ci hè un dittu cinese, ùn vi vergognate di dumandà.Siccomu l'energii di tutti sò limitati, hè solu pussibule di capiscenu in uni pochi di scopi.Per quessa, i cunsumatori sperimentati in u mercatu utteneranu una cunniscenza di u mercatu più chjaru cunsultendu i prufessiunali.

3, Selezziunà l 'occasione usu apprupriati.Stu tipu d'equipaggiu laser hè relativamente voluminoso è dunque adattatu per u funziunamentu in situazioni stazionarie.Inoltre, i saloni di bellezza puliti è relativamente vioti sò i casi di usu più cumuni per tali strumenti.

Chì sò l'applicazioni di i laser picosecondi?

1, salone di bellezza.Ogni tipu di saloni di bellezza persunalizati ponu realizà un trattamentu laser raghjone secondu e cundizioni di a pelle di i cunsumatori.In questa categuria, l'equipaggiu laser d'alta qualità hè assai necessariu.Cù tali equipaghji, i saloni di bellezza ponu attruverà più cunsumatori.

2, U dipartimentu di dermatologia di l'uspidale.A rimozione di mole laser hè diventata una prucedura cusmetica assai cumuna è efficace.Parechje volte, a pelle liscia pò fà chì una persona pare assai più ghjovana.

3, salone di tatuaggi.Certi salotti di tatuaggi d'alta qualità offrenu ancu servizii di rimozione di tatuaggi.Hè quì chì l'equipaggiu laser d'alta qualità entra in ghjocu.

In corta, l'equipaggiu laser di picosecondu d'alta qualità ùn pò micca solu aiutà i cunsumatori à trattà cù diverse ferite pigmentate, ma ancu caccià vari tipi di tatuaggi.Shanghai Apolo Medical Technology Co., Ltd hè una impresa chinesa chì produce è trasfurmeghja diversi tipi d'equipaggiu laser per parechji anni.Avemu una sperienza di produzzione ricca è un livellu di serviziu avanzatu.I cunsumatori intelligenti ùn ci mancanu micca.


Tempu di post: Jul-15-2022
  • facebook
  • instagram
  • twitter
  • youtube
  • linkedin