Cumu si prepara per u laser à impulsi longhi di 1064 nm?

 

L'ultima innovazione in a depilazione laser hè l'usu di u laser Nd:YAG à impulsi longhi cù una lunghezza d'onda d'emissione di 1064 nm, chì passa in modu sicuru attraversu l'epidermide finu à u stratu inferiore. I follicoli piliferi è i fusti piliferi sò ricchi di melanina. Basatu annantu à a fototermolisi selettiva, u laser mira a melanina per u trattamentu di depilazione. A depilazione laser à impulsi longhi hè sicura è efficace per tutti i tipi di pelle, in particulare quelli cù tonalità di pelle più scure.

 

HS-900 hè a piattaforma laser è di luce più avanzata è versatile chì offre trattamenti per parechje applicazioni senza investisce in parechji sistemi laser. U so design mudulare furnisce parechje suluzioni cusmetiche distinte, tutte integrate in una unità compatta, cù sta piattaforma e diverse tecnulugie ponu esse acquistate è incorporate in l'unità in tempi diversi, offrendu versatilità è facilità à i clienti. Finu à 8 funzioni ponu esse assemblate, ogni manipolo pò esse cambiatu liberamente, è u sistema pò identificà automaticamente u tipu di manipolo. Ci sò laser Nd: YAG à impulsi longhi, IPL è RF, IPL, RF-Bipolare, RF-Monopolare, ecc.

 

Eccu a lista di cuntenutu:

●Cumu si prepara per uLaser à impulsi longhi di 1064 nm?

●Chì sò e funzioni di uLaser à impulsi longhi di 1064 nm?

●Hè unLaser à impulsi di lunghezza 1064 nm permanente?

 

Cumu si prepara per uLaser à impulsi longhi di 1064 nm?

A zona di trattamentu deve esse rasata pulita u ghjornu di u trattamentu o u ghjornu prima di u trattamentu per assicurà una sperienza più cunfurtevule. A ceretta è i depilatori devenu esse evitati per 2-4 settimane prima è dopu u trattamentu laser à impulsi di 1064 nm di lunghezza. Ùn avete bisognu di radevi o di fà a ceretta, postu chì u laser à impulsi di 1064 nm di lunghezza rallenterà a crescita di i peli. Per i trattamenti di e ascelle, l'antitraspiranti devenu esse evitati per 24 ore dopu u trattamentu.

 HS-900 1

Quali sò e funzioni di uLaser à impulsi longhi di 1064 nm?

U trattamentu laser à impulsi di 1064 nm funziona riscaldendu delicatamente u derma à una temperatura chì danneggerà i follicoli piliferi è i bulbi piliferi, impedendu cusì a ricrescita, ma senza dannà a pelle circundante. U metudu di u prucessu di depilazione utilizza un laser à impulsi di 1064 nm chì produce un fasciu d'energia luminosa. Questa energia mira u pigmentu in u pelu per ghjunghje à u folliculu piliferu. U trattamentu richiede dui elementi basi per funziunà:

①U primu hè chì i capelli devenu esse in a fase anagen di u ciclu di crescita di i capelli. A fase anagen hè a fase di crescita attiva. Questa hè l'unica fase induve a rimuzione hè efficace. Solu u 15-20% di i capelli crescenu attivamente durante a fase di crescita, dunque sò necessarii parechji trattamenti per rimuovere efficacemente i capelli per risultati à longu andà.

②In segundu locu, i capelli agiscenu cum'è un cundottu per furnisce u calore à u folliculu piliferu, dunque u secondu fattore chjave in u prucessu hè u pigmentu. U laser à impulsi longhi 1064nm mira u pigmentu in i capelli, dunque più scuri sò i capelli, megliu hè l'assorbimentu di l'energia laser è più altu hè u tassu di depilazione.

 

Hè unLaser à impulsi di lunghezza 1064 nm permanente?

Dopu à i trattamenti laser à impulsi longhi di 1064 nm, i pazienti ponu sperimentà una riduzione permanente di i peli indesiderati è una pelle liscia è dolce. Tuttavia, in certi casi, alcuni pazienti ponu avè bisognu di rattoppà e so sessioni di trattamentu di rimozione per via di fattori genetichi, ormoni è altre ragioni, di solitu solu una o duie volte à l'annu. Tuttavia, a maiò parte di i pazienti sperimenteranu risultati belli è duraturi.

 

A tecnulugia medica Apolo di Shanghai hà cuncipitu, sviluppatu è fabricatu più di 40 prudutti di alta qualità per risponde à i bisogni di a pelle è estetichi, tutti cuncipiti internamente cù a nostra propria tecnulugia brevettata. U nostru situ web hè: www-apolomed.com

 

 


Data di publicazione: 24 di ferraghju 2023
  • Facebook
  • Instagram
  • Twitter
  • YouTube
  • LinkedIn