Cumu funziona a macchina di terapia di luce PDT?

Luce LED PDTPenetra in u tissutu sottutanea. I mitocondri assorbenu l'energia luminosa di i fotoni è sò energizzati. I mitocondri stimulati producenu più ATP, chì stimula e cellule à riproducesi più rapidamente è à funziunà cum'è cellule più ghjovani. A luce super luminosa prumove u scambiu di e pareti cellulari è stimula a microcirculazione di u sangue. Aumentendu a ripruduzzione cellulare è migliurendu a circulazione sanguigna, si producenu più collagene è elastina, ciò chì porta à una riduzione di e rughe è à una diminuzione di u tempu di guarigione. A pelle si riprende è pare più ghjovana, più piena è più sana.

 

Eccu a lista di cuntenutu:

●Chì sò i vantaghji è i svantaghji di a terapia cù luce PDT ?

●Chì sò e prospettive per e persone chì ricevenu a terapia cù luce guidata da PDT?

●Quantu prestu videraghju i risultati di a terapia cù luce PDT ?

 

Quali sò i vantaghji è i svantaghji di a terapia di luce PDT?

Studi anu dimustratu chì a terapia di luce PDT hè efficace quant'è e malatie di a pelle in u trattamentu di certi tipi di cancru è lesioni precancerose. Hà alcuni vantaghji, cum'è:

1. Ùn hà micca effetti secundarii à longu andà s'ellu hè adupratu currettamente.

2. Hè invasivu.

3. Di solitu dura pocu tempu è hè più spessu realizatu cum'è una prucedura ambulatoriale.

4. Pò esse pusiziunatu assai precisamente.

5. À u cuntrariu di a radioterapia, a terapia cù luce PDT pò esse ripetuta tante volte quante hè necessariu in a listessa zona.

6. Di solitu ci hè poca o nisuna cicatrice dopu chì a ferita guarisce. Di solitu hè menu caru chè altri trattamenti per u cancru. Sicondu a parte di u corpu trattata, u fotosensibilizatore entra in u sangue per via di una vena o hè applicatu à a pelle. In un certu periodu di tempu, sta droga hè assorbita da e cellule cancerose. A luce hè tandu diretta nantu à a zona da trattà. A luce face reagisce a droga di terapia cù luce PDT, furmendu una molecula speciale d'ossigenu chì uccide e cellule. A terapia cù luce PDT pò ancu funziunà distruggendu i vasi sanguigni chì alimentanu e cellule cancerose è avvisendu u sistema immunitariu di attaccà u cancru.

 微信图片_20190325163014

Chì sò e prospettive per e persone chì ricevenu a terapia di luce LED PDT?

A maiò parte di e persone tornanu à e so attività quotidiane subitu dopu a terapia cù luce LED PDT. Certe persone anu bisognu di piglià misure supplementari per prutege a so pelle è aiutà a zona trattata à guarisce.

U vostru duttore pò ricumandà di copre a zona di trattamentu per aiutà à prutege a vostra pelle. Pudete avè bisognu di fà cambiamenti di stile di vita per un cortu periodu di tempu, secondu i fotosensibilizatori chì u vostru duttore usa. Questi cambiamenti di stile di vita ponu include:

1. Stà in casa.

2. Evitate luci interne dirette, brillanti o forti.

3. Portate vestiti è cappelli protettivi per evità a luce naturale di u sole.

4. Stà luntanu da l'ambienti chì ponu riflettà a luce, cum'è a spiaggia.

5. Ùn aduprà micca un asciugacapelli cù cascu.

6. Ùn aduprate micca luci di lettura forti o luci d'ispezione.

 

Quantu prestu videraghju i risultati daTerapia di luce PDT?

Questu dipende da a vostra situazione unica. Tutte e cellule di u vostru corpu assorbenu i fotosensibilizatori, ma sti medicamenti stanu in e cellule anormali più longu chè in e cellule sane. Certi fotosensibilizatori cuminceranu à accumulà si subitu in e cellule malsane. Altri piglianu ore o ghjorni per accumulà si in quantità abbastanza grande per un trattamentu efficace. U vostru calendariu di trattamentu di terapia di luce PDT, cumpresu u numeru è a frequenza di i trattamenti chì ricevete, dipende da i fotosensibilizatori chì u vostru duttore vi prescrive.

 

A tecnulugia medica Apolo di Shanghai hà cuncipitu, sviluppatu è fabricatu più di 40 macchine di terapia di luce PDT di alta qualità per risponde à i bisogni di a pelle è estetichi. U nostru situ web: www.apolomed.com. Benvenuti à cuntattateci.

 

 


Data di publicazione: 17 di ferraghju 2023
  • Facebook
  • Instagram
  • Twitter
  • YouTube
  • LinkedIn